بازار داری در مارکتینگ
حفظ مشتری وایجاد زمینه برای بازگرداندن او به سوی خود وظیفه ای است بسیار حساس وحیاتی که ترفندها وابزارخاصی می طلبد. مهمترین ابزار بازارداری برای بازاریابان ارتباط دائم با مردم، ارائه خدمات مناسب واگاهی از حرکات رقباست.
حفظ مشتری وایجاد زمینه برای بازگرداندن او به سوی خود وظیفه ای است بسیار حساس وحیاتی که ترفندها وابزارخاصی می طلبد. مهمترین ابزار بازارداری برای بازاریابان ارتباط دائم با مردم، ارائه خدمات مناسب واگاهی از حرکات رقباست.
بازار داری یعنی حفظ مشتریان کنونی وتشویق وترغیب آنان به خرید بیشتر وتداوم خرید از طریق ایجاد رضایت در انان.
بازار داری هنر ومهارت راضی سازی مشتری است.
اگاهی از رفتار مشتریان، ارتباط برقرار کردن با انان، داشتن اطلاعات روانشناختی وجامعه شناختی ونیز اطلاع داشتن از حرکات وامکانات رقبا نقش ارزندهای در حفظ مشتری دارد.
مشتری تنها محصول وخدمات نمی خرد، بلکه منافع، ارزش، احترام، وعوامل دیگری رانیز طالب است که باید براورده شود.
شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)
(دپارتمان بازرگانی و مشاوره تجارت)
جهت آشنایی با سایر دپارتمان ها به سایت ably.ir مراجعه فرمایید.