ابعاد گوناگون مارکتینگ
ابعاد گوناگون مارکتینگ
(شناسایی، شناساندن، رضایت)
ابعاد گوناگون مارکتینگ
(شناسایی، شناساندن، رضایت)
1- بازارگرایی:
توجه، تمایل وگرایش به مشتری وبازار
2- بازارشناسی:
تحقیقات بازاریابی وبرسی بازارها
3- بازاریابی:
یافتن بازارهدف وبخش بندی بازارها
4- بازارسازی:
ایجاد وافزایش سهم بازار، ساختن تصویر مناسب، یافتن جای دلخواه در بازار
5- بازارگرمی:
امادگی برای رقابت، حضور در صحنه بازارهاونمایشگاهها، انجام تبلیغات وترفیعات وتشویقات
6- بازارگردی :
ویترین گردی جهانی، حضور درصحنه مبادلات وبازارها، اطلاعات وارتباطات بازار
7- بازارسنجی:
مقایسه وارزیابی گذشته وحال، خود ورقبا برای ترسیم اینده
8- بازارداری :
افزایش یا حفظ مشتری
(خلاقیت نوآوری)
9- بازارگردی :
اداره کردن بازار از طریق مدیریت (محصول، قیمت، توزیع، ترفیع) (مدیریت بازار)
شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)
(دپارتمان بازرگانی)
جهت آشنایی با سایر دپارتمان ها به سایت ably.ir مراجعه فرمایید.