اینترنت اشیا در اجرای قانون

اینترنت اشیا در اجرای قانون

برای بهبود زندگی انسان و اجرای مقررات در راستای تأمین امنیت مردم ، درهر منطقه میتوان از برنامه های IoT استفاده کرد.در این مقوله و با افزایش اتهامات جنایی در سراسر جهان ، نقش پلیس بسیار مهم است. در ادامه از مزایای اینترنت اشیا در اجرای قوانین صحبت خواهیم کرد.

iot-in-law-enforcement

اینترنت اشیاء  در اجرای قانون

شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرینably  با چندین سال کار بر پروژه های مختلف ، علاوه بر آموزش های اینترنت اشیا ( IoT ) برای مبتدیان و کاربرد آن در کشاورزی  ، انرژی ، نظام آموزشی ، بهداشتی و ... در اجرای تمامی این فناوری ها در کنار شما خواهد بود.

در این مقاله و در ادامه آموزش های خود به بررسی برنامه های اینترنت اشیاء ( IoT )  در اجرای قانون میپردازیم. با ما همراه باشید

iot-in-law-enforcement

 

برنامه های اجرای قانون با کمک اینترنت اشیا

برای بهبود زندگی انسان و اجرای مقررات در راستای تأمین امنیت مردم ، درهر منطقه میتوان از برنامه های IoT استفاده کرد. در این مقوله و با افزایش اتهامات جنایی در سراسر جهان ، نقش پلیس بسیار مهم است. دولت دراجرای وظیفه خود برای محدود کردن میزان جرم و اجرای قانون از فناوری های مختلفی استفاده می کند. همچنین دولت ها باید اطمینان حاصل کنند که کارمندان خود را با فناوری های مربوطه، ارتقا دهند تا در انجام وظایف خود توانایی بهتری داشته باشند. اینترنت اشیاء ( IoT ) در اجرای قانون و برای تقویت اعتبارفعلی دولتها، استفاده های فراوانی دارد.

 

برنامه های اجرای قانون با کمک IoT

اینترنت اشیاء ( IoT ) که باعث بهبود آمارهای بسیاری در برخی از صنایع شده است اکنون نیز در حال تغییر شکل اجرای قانون است. در ادامه برخی از برنامه های مفید اینترنت اشیاء ( IoT ) را برای شما شرح میدهیم. ناگفته نماند این برنامه ها کمک بزرگی به مقامات بوده و پیشرفت های زیادی در اجرای قانون را ایجاد کرده است.

 سنسورهای ترافیکی با اینترنت اشیا

براساس تحقیقات 30 درصد تصادفات به دلیل نبودن فضای پارکینگ ایجاد می شود. این واقعه نه تنها باعث تاخیر در رسیدن انسان به مقصد می شود بلکه بر هدر رفتن سوخت نیز تأثیر می گذارد. با استفاده از اینترنت اکسپلورر، شاخص های راهنمایی و رانندگی ، هوشمندانه کار می کنند و باعث کاهش آسیب ها و بهبود مدیریت ترافیک میشوند. این سیستم به مردم و مقامات جنایی در پیشگیری از وقوع یکسری از رویکردها در منطقه ای خاص کمک شایانی میکند. به طور مثال با استفاده از سنسورهای هوشمند، مشکلات پارکینگ کاهش می یابد. از مزایای دیگر این سنسورهای ترافیکی ، میتوان به عدم نیاز آنها به باتری اشاره کرد. ( این باتری ها می توانند به مدت چندین سال به کار خود ادامه دهند ) در واقع مقامات مربوط، با بررسی داده هایی که از سنسورهای هوشمند پارکینگ ها دریافت میکنند ، میتوانند سیاست گذاری هایی در جهت کم کردن ترافیک هر منطقه ایجادکنند.اینترنت اشیا

 

پوشیدنی های مجریان قانون

در حال حاضر پوشیدنی های هوشمند از به روزترین تحولات اینترنت اشیا در بین بشر است. با استفاده از دستگاه های هوشمندی که قابل پوشیدن هستند ، مقامات انتظامی نظارت بر جرایم را بهتر انجام داده و در نتیجه کاهش جرم ها را مشاهده کردند. با در اختیار داشتن ساعت های هوشمند یک مامور دولت می تواند بلافاصله با اتاق های سرور خود صحبت کند. ساعت های هوشمند علاوه بر این شامل گام شمار، سنسور شارژ قلبی و سایر تجهیزات کاربردی در مقابله با شرایط مختلف است. این تجهیزات حتی شرایط جسمی کارمندان و نیروی انتظامی را نیز مورد بررسی قرار میدهد. به طور مثال مشخص میکند یک افسر خواب کافی داشته و یا فاکتورهای کاهش استرس را انجام داده یا خیر. و یا اینکه برای انجام ماموریت خود، سلامت جسمی لازم را دارد؟

 

 وسایل نقلیه غیر مسلح برای نظارت بهتر

شرایطی وجود دارد که حفظ امنیت از نزدیک و با استفاده از افراد نظامی سخت می شود . چرا که این مناطق می توانند خطرهای بسیاری را برای جان این نیروها  یا مدیران مربوط ایجاد کنند. برای مقابله با چنین شرایطی و نظارت بیشتر اینترنت اشیاء ( IoT ) مفید و کاربردی بودن خود را به اثبات رسانده. به طور مثال هواپیماهای بدون سرنشین می توانند به مقامات کمک کنند تا بدون حضور فیزیکی ،یک منطقه دورافتاده را بررسی کنند.

هواپیماهای بدون سرنشین این ویژگی رادارند که بالاتر از سطح خاصی ، قرار بگیرند و با مجهز بودن به دوربین های متفاوت منطقه را بررسی کنند . ابزار دوربین مداربسته نیز باعث می شود تا جرایم هر منطقه ردیابی شوند و مسئولین بررسی کنند که آیا جرم و نزاع در هر منطقه فروکش کرده یا خیر. 

گفتنی است گروه های اجرایی برای استفاده از فناوری های اینترنت اشیا، باید به پرسنل خود آموزش دهند.بدون آموزش کارکنان و نیروهای پلیس ، استفاده از مزایای اینترنت اشیا رخ نداده و داده های مناسب و قابل اعتماد جمع آوری نمیشوند.

 

دادگاه و اینترنت اشیا

سیستم های دادگاهی در حال حاضر از روش های سنتی استفاده می کنند. آنها معمولاً از تجزیه و تحلیل و اتوماسیون خارج از شیوه های سنتی بهره نمی گیرند. اینترنت اشیاء ( IoT ) با تجزیه و تحلیل های پیشرفته و شواهد بهتر ، فرآیندهای بهینه شده را به سیستم های دادگاهی ارائه می دهد. اینکار باعث تقویت تاکتیک های تشخیص جرایم ، از بین بردن فرآیندهای نامشخص ، نابودی فساد در مدیریت اطلاعات و کاهش هزینه ها میشود.

در دادگاه ههاIOT ، میتواند به یک سیستم فوق العاده مؤثر منجر شده و باعث راستگویی در سطوح مختلف پرونده ها شود.

اینترنت اشیاء ( IoT ) همچنین می تواند وکلا را از بسیاری از کارهای جنایی متداول و تکراری خلاص کند و حتی تمایل به درگیری طرفین حقوقی را کاهش دهد. این موضوع هزینه های فرایند های حقوقی را کمتر کرده و روند بسیاری از پرونده ها را که اغلب ماهها در حال انجام مراحل کیفری هستند، را تسریع میبخشد.

 

پلیس و اینترنت اشیا

اجرای قانون گاهی می تواند بسیار دشوار باشد. اینترنت اشیاء ( IoT ) به عنوان وسیله ای برای اجرای مقررات، از طریق اطلاعات بهتر، اشتراک گذاری آماری و اتوماسیون برتر به کاهش فشارها و تصمیم گیری های بهتر کمک می کند.این سیستم ها عاری از هرگونه خطا بوده و تصمیمات لازم را بدون دخالت عواطف و احساسات را لحاظ میکنند . سیستم های اینترنت اشیاء ( IoT ) هزینه ها را با کمک به کاهش نیروی انسانی در مناطق خاص و همچنین کاهش تخلفات ترافیکی، اصلاح می کنند.

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس