یک شنبه 20 شهریور 1401 - 0:00
انواع حل مسئله خرید
3-حل مسئله پیچیده
در این روش، هر یک از پنج مرحله فرایند تصمیم گیری خرید مورد استفاده قرار می گیرد و زمان و تلاش بسیاری برای جستجوی اطلاعات خارجی و شناسایی و ارزیابی گزینه ها لازم است.
3-حل مسئله پیچیده
در این روش، هر یک از پنج مرحله فرایند تصمیم گیری خرید مورد استفاده قرار می گیرد و زمان و تلاش بسیاری برای جستجوی اطلاعات خارجی و شناسایی و ارزیابی گزینه ها لازم است.محصولات ناشناخته مانند رایانه، سیتم های صوتی- تصویری، سرمایه گذاری در سهام و اوراق قرضه برای اولین بار از جنبه های گوناگون ارزیابی می شود. شرکت هایی که چنین محصولاتی عرضه می کنند.تلاش چشمگیری در جهت آگاه کردن و آموزش دادن مصرف کنندگان خود انجام می دهند.
شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)