دو شنبه 8 آذر 1400 - 0:00
عناصر محیط بازاریابی
بازاریابان تحت تأثیر عوامل گوناگون محیط بازاریابی هستندکه مهمترین آنها عبارتند از:
1-عوامل اجتماعی و فرهنگی
بازاریابان تحت تأثیر عوامل گوناگون محیط بازاریابی هستندکه مهمترین آنها عبارتند از:
1- عوامل اجتماعی و فرهنگی
2- عوامل سیاسی، قانونی واقتصادی
3- عوامل تکنولوژیک
4- عوامل رقابتی
بر ان هستیم تا در نوشتارهای اتی به هر کدام از محیط های بازاریابی فوق بپردازیم.
شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)
(دپارتمان بازرگانی و مشاوره تجارت)
جهت آشنایی با سایر دپارتمان ها به سایت ably.ir مراجعه فرمایید.