اینترنت اشیا در بازاریابی

اینترنت اشیا در بازاریابی

ابزار اینترنت اشیاء ( IoT ) که در رسانه ها، بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد شامل دستگاه هایی است که خواسته های خاص هر مشتری را آنالیز میکند و پاسخ میدهد. این داده ها شامل سبک های شاخص رفتاری مشتریان، رفتار خرید، انتخاب، سنت ها و تحولاتشان است.

اینترنت اشیا در رسانه و بازاریابی

کاربردهای اینترنت اشیاء در رسانه و بازاریابی

کاربردهای IoT در رسانه و بازاریابی

 

 در مقالات قبل در رابطه با اینکه اینترنت اشیا اینترنت اشیاء چیست صحبت کردیم. IoT باعث به وجود آمدن تغییر و تحول در تمام جنبه های روزمره زندگی فردی و اجتماعی و کسب کار گشته است. در این میان پیشرفت های سریع در حوزه های مختلف مخصوصا ارتباطات و محاسبات فرصت های ارزشمندی برای کسب و کار های مختلف به ارمغان آورده است. با افتخار شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین، با برند ابلای ( ably) در این مسیر پیشگام بوده و اقدام به انجام پروژه های مختلف در داخل و خارج از ایران کرده است. در این مقاله آموزشی ما قصد داریم به بررسی برنامه های مختلف اینترنت اشیاء ( IoT ) در رسانه، بازاریابی و تبلیغات بپردازیم. اگر از علاقه مندان و یا فعالان در این حوزه هستید با ما همراه شوید.
 

     اینترنت اشیا در رسانه و بازاریابی

 

ابزار اینترنت اشیاء ( IoT ) که در رسانه ها، بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد شامل دستگاه هایی است که خواسته های خاص هر مشتری را آنالیز میکند و پاسخ می دهد. این داده ها شامل سبک های شاخص رفتاری مشتریان، رفتار خرید، انتخاب، سنت ها و تحولاتشان است.

برنامه های اینترنت اشیاء ( IoT ) در رسانه و اوقات فراغت

شرکت های تولید اوقات فراغت، از حسگر های اینترنت اشیا، در سالن های بازدید استفاده میکنند و با بررسی الگوی بازدیدکنندگان به اسپانسر ها، برای پیدا کردن مکان های مناسب و علایق آنها مشاوره میدهد.

 

برنامه های اینترنت اشیاء ( IoT ) در بازاریابی

با توجه به داده های دریافتی، کسانی که برنامه های تبلیغی را تماشا میکنند بیشترین تاثیر را از آن میگیرند. سنسورهای آی او تی یا اینترنت اشیا  با جمع آوری اطلاعات از مخاطبین میتواند به شرکت های تولید محتوا و بازار یاب دیجیتال کمک شایانی بکند. بدین صورت که چه تعداد از افراد متوجه شاخص های موجود در آگهی ها شده اند و چه تاثیری بر آنها داشته است .

27 درصد آژانس هایی که سوابق اینترنت اشیاء ( IoT ) را برای اهداف تبلیغاتی به کار گرفته اند افزایش منظم درآمد را ثبت کرده اند.

کاربردهای اینترنت اشیاء در تبلیغات

توانایی اینترنت اشیاء ( IoT ) روشی عمیق برای تجزیه و تحلیل حقایق است هم چنین این روش ارتباط بهتری با نسل جدید برقرارکرده است.

 شرکت ها با گذشت زمان اطلاعات خاصی از معیارها و سبک های مرتبط با آن را جمع آوری می کنند اما اطلاعات به خودی خود فاقد عمق و دقت است. اینترنت اشیاء با جستجو در رفتارها و خواندن آنها این امر را بهبود می بخشداین امر به حقایق بیشتر منجر می شود که می تواند معیارها و سبکهای قابل اعتماد دیگری را نیز ارائه دهد. این تکنولوژی این امکان را برای مشاغل فراهم می کند تا اهداف یا فرصتهای مصرف کننده را بررسی و به آن پاسخ دهند. همچنین این کار باعث بهبود بهره وری از تجارت می شود. همچنین لذت مشتری را با دستیابی به پاسخ های مطالبات خود و مطالب کاربردی بهبود می بخشد.

تبلیغات پیشرفته

تبلیغات و بازاریابی مدرن به شدت بطور غیر متمرکز انجام میشود و با وجود به روز بودن تحلیل ها، تبلیغات معمولا با شکست مواجه میشوند. اینترنت اشیاء ( IoT ) همه تبلیغات و بازاریابی ها را تضمین می کند. این امر بازاریابی را از سر و صداهای بی مورد و پوچ به بخش واقع گرایانه زندگی تبدیل می کند. زیرا خریداران حقیقی ترجیح می دهند به دنبال تبلیغات و بازاریابی هایی باشند که واقع بینانه و مفید باشد و واقعا آن را دریافت کنند.

 

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس