3 فاکتور مهم سئو

3 فاکتور مهم سئو

مارتین اسپلیت، متخصص و وبمستر تحلیلگر، توضیح داد که عوامل سه گانه SEO  چیست و چطور باید روی آنها تمرکز داشت؟ صحبت های او راجع به 3 فاکتور مهم گوگل در سئو بسیار شنیدنی است. بنابراین آنرا از دست ندهید و با ما در مجموعه ably همراه باشید.

 

سه فاکتور مهم سئو

مارتین اسپلیت، متخصص و وبمستر تحلیلگر، توضیح داد که عوامل سه گانه SEO  چیست و چطور باید روی آنها تمرکز داشت؟ صحبت های او راجع به 3 فاکتور مهم گوگل در سئو بسیار شنیدنی است. بنابراین آنرا از دست ندهید و با ما در مجموعه ably همراه باشید.

اولین سوال اینگونه مطرح شد که چگونه Google صفحات مربوطه را انتخاب می کند و به کاربر نتیجه دلخواه را نشان میدهد؟

مارتین در پاسخ به این سوال گفت که: 

"ما بیش از 200 سیگنال برای انجام این کار داریم. بنابراین ما به چیزهایی مانند عنوان، توضیحات متا، محتوای واقعی که شما در صفحه دارید مثل تصاویر، لینک ها ... نگاه می کنیم. یعنی همه نوع چیزی.
 

what-is-seo-factor

 

فاکتور اول سئو | محتوا Content

مارتین در رابطه با اولین فاکتور مهم در سئو توضیح داد که شاید شما منتظر این هستید که بگویم از این فریمورک استفاده کنید یا دیگر فریمورک ها. اما در اصل اینطور نیست. 

شما باید محتوای بسیار خوبی داشته باشید و این بدان معنی است که شما باید محتوایی داشته باشید که هدف کاربررا تامین میکند. این چیزی است که کاربران نیاز دارند و یا میخواهند. به طور مطلوب آنها به آن نیاز دارند و آن را می طلبند. "بنابراین، اگر محتوای شما می گوید که شما کجا هستید، چه کاری انجام می دهید، چگونه به آنچه که من سعی درانجام آن دارم کمک می کنید, فوق العاده است. "

"محتویاتی که به هدف می رسند" یک روش فوق العاده برای توصیف آنچه که بیشترین محتوای رتبه بندی را دارند، می باشد.

شما باید از مطالب مرتبط استفاده کنید و بدانید که کاربر شما چه کلمات کلیدی را سرچ می کنند و راجع به آنها تحقیق کنید.


عامل دوم (و سوم) SEO به عنوان عامل فنی شناخته شده است.

 بزرگترین فاکتوردوم این است که مطمئن شوید که متا تگ هایی را که مطالب خود را با آنها توصیف می کنید،  دارای توضیحات فراوانی باشند، زیرا این امکان را به شما می دهد تا قطعه کوچکی را در نتایج جستجو به شما نشان دهد و این که کدام یک از نتایج بسیاری که مردم پیدا میکنند ممکن است آنهایی باشند که به بهترین وجه ممکن به آنها کمک می کنند.

 تا زمانی که محتوا در عناوین و توضیحات متا منحصر به فرد باشد، این فاکتور به خوبی کار می کند.

فاکتور سوم سئو | کارایی Performance

عملکرد سایت به مدت طولانی عامل اصلی SEO بوده است. یک کاربر شاید یک سایت با عملکرد پایین را بپسندد.

منظور این است که خوشبختانه در سئو چندین فاکتور وجود دارد که اگر یکی با مشکل روبرو شود فاکتورهای دیگر نیز مورد بررسی قرار می گیرند. مثلا ممکن است یک سایت سرعت پایینی داشته باشد اما از طرفی بتواند نیاز کاربر را نامین کند. بنابراین می توان این عملکرد را نیز جزیی از فاکتور سئو دانست.

سوال دیگری که مطرح شد این بود که چرا برای سایت ها و شرکت ها انقدر مهم است که در نتیجه اول گوگل بالا بیایند که مارتین کاملا یک جواب قانع کننده ای را عنوان کرد.

مهم ترین فاکتورهای سئو

او جواب خود را با یک سوال داد! آیا درست است که شما چیزهایی را که درست می کنید و در اینترنت به اشتراک میگذارید  می خواهید به دست مردم برسانید که از آن استفاده کنند؟  -بله،مطمئنا!

بنابراین برای اطمینان از این که مردم می توانند از آن استفاده کنند، باید درباره آن بدانند. پس اگر می خواهید که مردم شما را پیدا کنند باید جزو همان نتایج اولیه گوگل باشید چون هیچ کس حوصله ندارد که به صفحه ی 99 برود و مطلب مورنیاز خود را پیدا کند. بنابراین گوگل و سایر موتورهای جستجو تلاش می کنند تا برای این منظور بهترین ها را پیدا کنند و سپس آن ها را به بقیه نشان دهند.

  • مارتین در آخر نیز باز به اهمیت تگ متا اشاره کرد.

منبع: searchenginejournal

"تهیه شده در مجموعه ABLY"

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس