معرفی کامل Xamarin Forms

معرفی کامل Xamarin Forms

معرفی کامل Xamarin Forms

Xamarin Forms بخشی از خانواده Xamarin است که برای ساخت برنامه های واقعا بومی برای iOS، Android و ویندوز از یک پایگاه داده مشترک با استفاده از C # استفاده می کند. Xamarin.Forms کنترل / نمایش UI را ارائه می دهد که می توانید از آن برای توسعه ی رابط کاربر استفاده کنید. این کنترل / نمایش UI در زمان اجرا به کنترلهای UI مخصوص پلتفرم تبدیل می شود.

what-is-xamarin-forms

معرفی کامل Xamarin Forms

Xamarin Forms بخشی از خانواده Xamarin است که برای ساخت برنامه های واقعا بومی برای iOS، Android و ویندوز از یک پایگاه داده مشترک با استفاده از C # استفاده می کند. Xamarin.Forms کنترل / نمایش UI را ارائه می دهد که می توانید از آن برای توسعه ی رابط کاربر استفاده کنید. این کنترل / نمایش UI در زمان اجرا به کنترلهای UI مخصوص پلتفرم تبدیل می شود.

xamarin-forms-ui-render

 

فرمهای Xamarin به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا UI را با استفاده از XAML (زبان نشانه گذاری) یا کد C # اعلام کنند. با استفاده از رویکرد Xamarin Forms شما می توانید برنامه های موبایل کلاسیک واقعی را با رابط کاربری مشترک و کد پشت کد با استفاده از c # توسعه دهید.

xamarin-forms-ui

معماری Xamarin Forms | Xamarin Forms Architecture

Xamarin.Forms یک لایه انتزاع در بالای Xamarin.iOS و Xamarin است. آندروید برای ساخت رابط کاربری مشترک از XAML و یا کد C # استفاده می کند. همچنین اجازه می دهد تا با API های خاص پلتفرم ارتباط برقرار کنید تا به ویژگی های بومی موبایل دسترسی پیدا کنید.

xamarin-forms-architecture

محیط  Setup | Environment Setup

Xamarin Forms به شما امکان می دهد تا برنامه های بومی واقعی خود را برای اندروید، iOS و ویندوز با استفاده از C # توسعه دهید. یک پروژه Xamarin برای اندروید، iOS و ویندوز UWP بر اساس ساختار استاندارد پروژه پلت فرم خود هستند.

شما می توانید با استفاده از IDE - ویژوال استودیو برای ویندوز و Xamarin استودیو و یا ویژوال استودیو، Xamarin را برای مک انجام دهید.

xamarin-machine

 

توجه کنید که ویژوال استودیو برای ویندوز نیاز به اتصال به دستگاه مک برای توسعه برنامه های iOS است.

Xamarin (Xamarin.iOS, Xamarin.Android & Windows) vs. Xamarin Forms

تفاوت میان Xamarin.iOS, Xamarin.Android & Windows و Xamarin Forms

 

xamarin-vs-xamarin-forms

 

 

different-of-xamarin-vs-xamarin-forms

 

معرفی کامل Xamarin Forms

"با تشکر_ مجموعه ABLY"
 

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس