دلیل عجیب اخراج یکی از کارکنان اپل + فیلم

دلیل عجیب اخراج یکی از کارکنان اپل + فیلم

اپل یکی از کارمندان خود را در پی انتشار ویدیویی از آیفون ایکس توسط دخترش اخراج کرد.

در پی ویدیویی از آی فون X که صبح امروز در فضای مجازی منتشر شد، کمپانی اپل یکی از مهندسین خود را اخراج کرد. دلیل این تصمیم هم این بود که دختر این مهندس با انتشار این ویدیو در یوتیوب قوانین اپل را زیر پا گذاشته است.

این گوشی متعلق به یکی از کارکنان اپل بود و این کلیپ برخی کدهای QR روی گوشی را منتشر کرده است که احتمالا مربوط به اطلاعات حساسی است. همچنین یک اپلیکیشن یادداشت اطلاعاتی از اسم رمزهای احتمالی برای پروژه‌های آینده اپل را نشان می‌داد. با انتشار این کلیپ، بروک چاره‌ای جز اخراج پدرش را برای اپل باقی نگذاشت. در غیر اینصورت ممکن بود به منزله پیامی نادرست از امنیت در این شرکت باشد.

اپل از بروک خواست این ویدیو را حذف کند. بروک نیز بلافاصله خواسته اپل را انجام داد اما کار از کار گذشته بود و این کلیپ بازدیدکننده زیادی داشت. توجه داشته باشید که این ویدیو چیزی بیش تر از نمایش کار با آی فون X بود.

دختر این شخص می گوید: در پایان یک روز کاری، زمانیکه شما برای اپل کار می کنید صرف نظر از اینکه فرد چگونه کارکنی است، اگر قانونی را زیر پا بگذارد، شرکت هیچ وقت تحمل نخواهد کرد.

apple

او پس از آپلود ویدیویی که باعث اخراج پدرش شد، ویدیو دیگری را در یوتیوب گذاشت و در آن اعلام کرد که هیچ گاه نمی دانسته چنین کاری نقض قوانین شرکت بوده است و در آن لحظه که این ویدیو در صفحه وی قرار گرفته است، مشترکین زیادی آن را ندیده اند. او هدف خود را تنها خوشگذرانی نامیده است و ادعا کرد که پدرش مسئولیت عواقب این کار وی را به عهده گرفته است.

 

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس