Back-End & Front-End (مشکلات NET. :بخش سیزدهم)

Back-End & Front-End (مشکلات NET. :بخش سیزدهم)

مسائل مربوط به Frond-End و همچنین Back-end را در نظر بگیرید!

back end and front end in .net problem

 

بسیاری از برنامه های کاربردی که امروزه نوشته می شوند، برنامه های کاربردی وب هستند، بنابراین مهم است که مسائل مربوط به عملکرد Frond-End و Back-end به پایان برسد. در حالی که پردازش یک صفحه وب در وب سرور ممکن است تنها چند صد میلی ثانیه باشد و حتی یک مرورگر بتواند یک صفحه را فقط در چند ثانیه باز کند، باز هم باید به عملکرد و مسائل مربوط به Frond-End و Back-end توجه داشته باشیم.

  • هر چیزی که با ایده های کاربر از جمله طراحی ها و زبان های برنامه نویسی مثل css ، html و یا javascript درگیر باشد را front-end میگویند.
  • فعالیت Back-end نیز، اساساً نحوه کارکرد، به روز رسانی و تغییرات سایت است و چیزهایی است که برای کاربران سایت قابل مشاهده نیست چون مستقیماً با سرور در ارتباط است.

با استفاده از ابزارهایی مانند Google PageSights Insights و Yahoo YSlow می توانید صفحات خود را برای پیروی از بهترین شیوه های عملکرد پیشین شناخته شده تجزیه و تحلیل کنید. شما نه تنها یک نمره کلی برای صفحه خود، بلکه یک لیست اولویتی از مسائل را دریافت می کنید، بنابراین دقیقاً مشخص کنید چه مواردی باید مورد توجه قرار گیرند. با توجه به این که این ابزارها برای استفاده آسان است، هر توسعه دهنده وب باید آنها را در مرورگر خود نصب کند و صفحات خود را بصورت منظم تجزیه و تحلیل کند.

مشکلات دیگر موجود در net. رااینجا بخوانید

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس