Android 8.0 Orea منتشر شد

Android 8.0 Orea منتشر شد

گوگل در نهایت نسخه جدیدی از Android را منتشر کرد. سیستم عامل پیشین شناخته شده “Android O” در نهایت با نام Android 8.0 Orea منتشر شد.

 

گوگل در نهایت نسخه جدیدی از Android را منتشر کرد. سیستم عامل پیشین شناخته شده “Android O” در نهایت با نام Android 8.0 Orea منتشر شد.

حداقل در حال حاضر می دانیم که “O” برای “Orea” است. گوگل Android Orea را در همان روز اعلام کرد که پدیده ی فوق العاده ای از خورشیدگرفتگی در ایالات متحده رخ داد.

همانطور که میتوان پیش بینی کرد Android 8.0 نسبت به نسخه های قبلی، دقیق تر و سریعتر است و با ویژگی های قدرتمندی همراه است.

گوگل در یک جلسه رسمی اعلام کرد:

Android Orea ابرقهرمانی است که در کنار شما (در جیب شما) قرار دارد. این نسخه دقیق، سریع و قوی تر از همیشه با ویژگی های جدید است. علاوه بر این، امنیتی قوی تر و بهبود سرعت بسیار خوبی را به شما می دهد.

ویژگی های Android Orea

این نسخه به کاربران اجازه می دهد تا دو برنامه را در یک زمان مشاهده کنند و بتوانند به پیام های جدید در یک برنامه، بدون باز کردن آن ها، دسترسی پیدا کنند.

با پشتیبانی درون سیستم، حفاظت از Google Play امن تر شده است.

Android Orea با قابلیت بوت سریع ساخته شده است. این نسخه مانع از مصرف بیش از حد عمر باتری توسط برنامه های پس زمینه می شود.

گوگل در ادامه نیز اضافه کرد که:

این منبع از پروژه Android Open Source (AOSP) قابل دسترسی است. در حال حاضر آزمایشات این نسخه از سیستم عامل بر روی گوشی های Pixel و Nexus 5x/6p در دست بررسی است که بتوان به زودی در کنار Phixel c و Nexus Player شروع به کار کند.

 

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس