مدیریت بازاریابی یعنی چه؟
مدیریت بازاریابی عبارت است از :
تجزیه و تحلیل، طرح ریزی، اجراوکنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم اوردن مبادلات مطلوب با بازارهای مورد نظر به منظور دستیابی به هدف های کسب و کار.
بازارگردانی یا Marketing
همه فعالیتهای بازاریاب را می توان در بازار گردانی خلاصه کرد.
بازارگردانی یعنی مدیریت بازار که شامل برنامه ریزی، اجرا وکنترل امور گوناگون بازار وابعاد مختلف بازاریابی است.
بازار داری در مارکتینگ
حفظ مشتری وایجاد زمینه برای بازگرداندن او به سوی خود وظیفه ای است بسیار حساس وحیاتی که ترفندها وابزارخاصی می طلبد. مهمترین ابزار بازارداری برای بازاریابان ارتباط دائم با مردم، ارائه خدمات مناسب واگاهی از حرکات رقباست.
بازار سنجی در مارکتینگ
یکی از آفتهای مدیریت با گذشته ودر گذشته زیستن است و یکی از مفیدترین حرکات هر مدیر برسی وارزیابی گذشته واستفاده از تجربیات است.
بازار گردی در مارکتینگ
دنیای متحول امروز سکون و کهنگی را نفی کرده است. هر روز پدیده ای نو، حرکتی تازه، ایده ای جدید وخواسته ای متفاوت مطرح میشود؛ به همین دلیل یکی از مهمترین ابعاد بازاریابی امروز ویترین گردی جهانی یا بازارگردی است.
بازارسازی درمارکتینگ
با آگاهي از وضعيت بازار ویافتن مناسب ترین بخشهای ان با توجه به موقعیت وامکانات هر کسب کار، مهمترین تلاش بازاریابان ومدیران ایجاد، افزایش وحفظ سهم بازار است.
بازاریابی در مارکتینگ
بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که هر کسب وکار میتواند در انجا به صورت مفیدتر وموثرتر حضور یابد و پاسخگویی نیازها وخواسته های مردم باشد.
بازارشناسی در مارکتینگ
((شناخت)) لازمه هر حرکت عاقلانه و هر تصمیم اصولی است.
آمیخته بازاریابی یا 4p چیست؟
آمیخته بازاریابی یا 4pمجموعهای ازابزار بازاریابی است که هر کسب وکار ویا شرکت با استفاده از انها سعی در تحقق اهداف خود در بازار هدف دارد.
ابعاد گوناگون مارکتینگ
ابعاد گوناگون مارکتینگ
(شناسایی، شناساندن، رضایت)