a

ALP در AMP چیست (افزایش نرخ کلیک بر روی تبلیغ) - تاثیر آن بر روی سئو سایت (بخش دوم)

صفحه اصلی / ABLY مقالات و مطالب مجموعه / ALP در AMP چیست (افزایش نرخ کلیک بر روی تبلیغ) - تاثیر آن بر روی سئو سایت (بخش دوم)
ALP در AMP چیست (افزایش نرخ کلیک بر روی تبلیغ) - تاثیر آن بر روی سئو سایت (بخش دوم)

ALP در AMP چیست (افزایش نرخ کلیک بر روی تبلیغ) - تاثیر آن بر روی سئو سایت (بخش دوم)

آموزش بهینه سازی سئو سایت | ALP در AMP

  • ALP در AMP چیست (افزایش نرخ کلیک بر روی تبلیغ) و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

  • تبلیغات جدید گوگل راجع به صفحات landing در AMP چیست؟

alp in amp

آموزش بهینه سازی سئو سایت | ALP در AMP

  • تبلیغات جدید گوگل راجع به صفحات landing در AMP چیست؟

قبل از خواندن این مطلب لازم است ابتدا بخش اول این مقاله را بخوانید

چند مدت پیش گوگل پستی را منتشر کرد و گفت: "زمان بارگذاری صفحه یکی از قویترین دلایل گزاف گویی صفحه است." این خبر بد براساس اطلاعات اخیر است که نشان می دهد که بیشتر سایت های خرده فروشی تلفن همراه برای بارگیری حدود 6.9 ثانیه - دو برابر طول زمان که 40٪ از کاربران اینترنت قبل از ترک صفحه وب خود منتظر خواهند بود.

آنها نه تنها این صفحه را رها می کنند، بلکه تحقیقات نشان می دهد که 79٪ از خریداران آنلاین، دوباره نخواهند آمد و قطعاً از تجربه بدشان نیز برای دوستان خود بازگو می کنند.

برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقی، با سرعت بخشیدن به وب موبایل، گوگل پروژه های سریع موبایل خود (AMP) را راه اندازی کرد. از آن به بعد، 150 میلیون صفحات AMP برای ارائه محتوای با سرعت 4 برابر سریع تر از حد معمول ساخته شده است.

حال گوگل دست به پروژه ی بزرگتری زده است. از آنجایی که AMP بر روی بهینه سازی محتوای کاملاً استاتیک متمرکز شده است، تبلیغات در صفحات وب ساخته شده با استفاده از چارچوب هنوز در سرعت هایی که بسیار کند هستند بارگیری می کنند.

به طور متوسط یک صفحه ​​6.9 ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود، اما با ALP کمتر از یک ثانیه است.

در یک تعریف کلی ALP برای سرعت بخشیدن به کاربر برای کلیک روی تبلیغ AMP طراحی شده است.

در تصویر زیر “Non-A4A” به AMP و “A4A” به تکنولوژی جدید مربوط می شود:

 

در هر دو مورد، صفحه ساخته شده AMP بلافاصله بارگذاری می شود، اما در سمت چپ، تبلیغات معمولی بیش از 3 ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود - بیش از 6 برابر طول تبلیغاتی که AMP ساخته شده است. یک کاربر که به سمت صفحه در سمت چپ حرکت میکند، ممکن است پیش از آنکه آگهی را ببیند، پایین حرکت کند. اما در سمت راست احتمال کمی وجود دارد که کاربری این تبلیغ را که خیلی زود بارگذاری می شود از دست بدهد. اینکار به نفع تبلیغ کننده است و نرخ کلیک برای تبلیغ کننده افزایش پیدا خواهد کرد.

شما بعنوان یک سئو کار و یا یک تبلیغ کننده چه نظری دارید؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید

منبع: instapage

" در صورت مفید بودن این مقاله، لطفاً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید"

منتشر شده در سایت ABLY

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس