a

اضافه شدن امکان لایو استریم مشترک در آپدیت اینستاگرام + فیلم

صفحه اصلی / ABLY مقالات و مطالب مجموعه / اضافه شدن امکان لایو استریم مشترک در آپدیت اینستاگرام + فیلم
اضافه شدن امکان لایو استریم مشترک در آپدیت اینستاگرام + فیلم

اضافه شدن امکان لایو استریم مشترک در آپدیت اینستاگرام + فیلم

آپدیت جدید اینستاگرام امکان لایو استریم مشترک با دوستان را فراهم می کند.

استوری لایو چیست؟

استوری لایو یک ویدئوی زنده است که از گوشی خود برای فالورهایتان پخش (استریم) می‌کنید. وقتی استوری لایو را آغاز کنید پیامی به فالورهای شما ارسال خواهد شد تا آن‌ها را در جریان قرار دهد. به این ترتیب افرادی که بخواهند می‌توانند به صورت زنده شما را تماشا کنند، برای شما کامنت بنویسیند و یا شما را لایک کنند. این قابلیت برای برقراری ارتباط با فالورها و هواداران شما بهترین راه است. گفتنی است استوری لایو به اینترنت نسبتاً پرسرعتی نیاز دارد و در غیر این‌صورت با مشکل کندی و قطعی تصویر مواجه خواهید شد.

اینستاگرم در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کمک آن می توان فرد جدیدی را به پخش های همگانی زنده (برادکست ها) که با نام لایو استریم یا استریم زنده نیز شناخته می شوند اضافه کرد. تصور کنید تنها با یک لمس ساده می توانید یک گفتگوی دو نفره را به صورت زنده با دیگران به اشتراک بگذارید.

چگونه استوری لایو بگذاریم؟

برای به اشتراک گذاشتن ویدیو زنده می‌توانید به‌سادگی در اپلیکیشن اینستاگرام به سمت راست سوایپ کنید تا بخش دوربین اجرا شود و سپس با لمس دکمه Start Live Video می‌توانید ضبط ویدیو و به اشتراک‌گذاری زنده آن را شروع کنید. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که اینستاگرام محدودیتی را در این خصوص اعمال کرده است و بیشترین مدت پخش ویدیو زنده یک ساعت است.

  • استوری لایو مشترک برای سایر بینندگان به صورت اسپلیت اسکرین نمایش داده می شود.

live stram on instagram

شایان ذکر است که فیس بوک، شرکت مادر اینستاگرم در ماه می قابلیت مشابهی را به سرویس Facebook Live  خود اضافه کرده بود. اکنون که این قابلیت به اینستاگرم هم آمده بعید نیست رقیبانی همچون اسنپ چت که خود همیشه مورد کپی برداری قرار می گرفتند از این قابلیت اینستاگرم کپی برداری کنند.

متأسفانه فعلاً قابلیت مذکور در دسترس نیست و این قابلیت که مربوط به بخش Story و Explore می‌شود در طول هفته‌های جاری به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

"فیلم زیر مربوط به این قابلیت جدید است. در صورت دیده نشدن فیلم، لطفاً از فیلترشکن استفاده کنید و سپس صفحه را رفرش کنید"

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس