سیستم طراحی فلوئنت (Fluent Design System) + فیلم

سیستم طراحی فلوئنت (Fluent Design System) + فیلم

سیستم طراحی فلوئنت یک سیستم طراحی شگفت انگیز برای یک جهان پیچیده. این مطلب را تا آخر بخوانید.

fluent design

سیستم طراحی فلوئنت

یک سیستم طراحی شگفت انگیز برای یک جهان پیچیده

مایکروسافت:

" اکنون زمان برای طراحی جسورانه، مقیاس پذیر، جهانی طراحی شده است. این یک تحول است. " قدم به آینده تجربیات حسی"

 جهان در نوک انگشتان ما قرار دارد – "مایکروسافت برای ایجاد یک تکامل طراحی"

طراحی و توسعه برنامه ها با استفاده از طراحی Fluent

پروژه‌ای که اواخر سال 2016 میلادی بانام رمز نئون مطرح شد و بعد در رویداد بیلد ۲۰۱۷ رسماً بانام سیستم طراحی فلوئنت معرفی گشت. سیستم طراحی فلوئنت متد جدید طراحی مایکروسافت است که به‌منظور طراحی محصولات آینده خود از آن بهره خواهد برد. این سیستم طراحی با به‌روزرسانی فال کریترز به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد.

فلوئنت دیزاین طراحی شده تا یک جانشین واقعی برای مترو دیزاین مایکروسافت باشد و تغییرات آن در سرتاسر سرویس ها و اپلیکیشن های مایکروسافت در ویندوز، iOS و اندروید قابل مشاهده است.

سیستم دیزاین فلوئنت ویندوز ۱۰ که عناصری از قبیل شفافیت، سایه ها و انیمیشن های جدید را به ویندوز۱۰ آورده است، ظاهری پویاتر و جذاب تر را به این سیستم عامل آورده است. این زبان طراحی با توجه به تعریف فضای سه بعدی در محیط سیستم عامل بیش از هر دستگاه دیگری هالولنز و هدست های واقعیت ترکیبی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

فلوئنت تنها یک زبان طراحی نیست که خیلی دوست‌داشتنی به نظر آید، هرچند که این موضوع هم صادق است، بلکه بیشتر یک سیستمی ست که کاربران را در مسیر آینده قرار می‌دهد یعنی هنگامی‌که نمایش‌های دو بعدی دیگر تنها راه تعامل با سیستم‌ها نمی‌باشد و این دقیقاً یک تفکر آینده‌نگرانه است مانند آنچه مترو در سال‌های گذشته به ما نشان داد.

طراحی فلوئنت پنج اصل عمده دارد، شامل:

microsoft fluent design system

  •     نور
  •     عمق
  •     حرکت
  •     متریال
  •     مقیاس

سیستم طراحی فلوئنت مایکروسافت به لطف پلتفرم یونیورسال ویندوز راه خود را به ویندوز ۱۰ موبایل نیز بازخواهد کرد. به این معنا که اگر یک برنامه بر روی کامپیوتر و موبایل موجود باشد و بر روی کامپیوتر دارای عناصر طراحی فلوئنت باشد می‌توانید همان عناصر طراحی فلوئنت را بر روی موبایل نیز داشته باشد.

 

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس