Sufrace Dial، کوچولوی شیطان ماکروسافت

Sufrace Dial، کوچولوی شیطان ماکروسافت

microsoft-SurfaceDialاخیرا ماکروسافت نسل جدید کامپیوتر های بدون کیس خود را معرفی کرد و در کنار آن دستگاهی را با عنوان Surface Dial برای استفاده بیشتر کابران ارائه داد....

اخیرا ماکروسافت نسل جدید کامپیوتر های بدون کیس خود را معرفی کرد و در کنار آن دستگاهی را با عنوان Surface Dial برای استفاده بیشتر کابران ارائه داد. Surface Dial که بیشتر شبیه یک استوانه کوچک است زمانی که روی صفحه نمایش Surface قرار بگیرد یک منو از قابلیت های آن نمایش داده شده و گزینه های متنوع تری را به کاربر ارائه می دهد به طور مثال در نرم افزار نقاشی به یک پالت نقاشی تبدیل شده که با چرخش خود رنگ ها و براش های مورد نظر را نمایش می دهد.

ایده کار از آنجا می آید که هنرمندان و طراحان بتوانند از هر دو دست خود حین کار استفاده کنند تا حس طبیعی تری به آن ها القا شود. با چرخش  Dial هرآنچه که روی صفحه نمایش باشد به کنترل شما در می آید.

 

Surface Dial Colors

 

البته برای این دستگاه قابلیت های دیگری نیز در نظر گرفته شده است، به طور مثال در نرم افزار های Pandora و Spotify از Dial به عنوان تنظیم کننده صدای کامپیوتر استفاده می شود. شاید کاربرد اخیر زیاد جذاب نباشد اما به صورت واضح هدف گذاری ماکروسافت را برای کاربرد این دستگاه در دیگر نرم افزار ها شرح می دهد، که مسلما دیگر نیازی به قرار دادن Dial به روی صفحه نمایش نیست و باید بتواند از دور نیز قابلیت اجرای دستورات را داشته باشد.

 

Surface Dial 2 hands

 

با وجودی که ماکروسافت در حال آزمایش این دستگاه بر روی Surface است، شنیده ها هاکی از آن است که این وسیله بر روی Surface Pro3 ، Surface Pro4 و Surface Book قابل استفاده خواهد بود.

Surface Dial از 10 نوامبر با قیمت 99 دلار آمریکا قابل خریداری خواهد بود. البته کسانی که Surface Studio را پیش خرید کنند، به صورت رایگان صاحب یک Surface Dial خواهد شد. Surface Studio با قیمت پایه 2999 دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس