پشتیبانی رسمی اینستاگرام از زبان فارسی + دانلود

پشتیبانی رسمی اینستاگرام از زبان فارسی + دانلود

 زبان فارسی رسماً به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که نسخه اندرویدی این برنامه از امروز زبان‌های راست چین مانند فارسی و عربی پشتیبانی می‌کند.

برخی از کاربران اندرویدی اخیراً متوجه فارسی شدن اپلیکیشن اینستاگرام خود شده‌اند. ظاهراً اینستاگرام از نسخه 10.28 زبان فارسی را هرچند بی‌سروصدا و نه‌چندان کامل به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

مطابق آخرین گزارشات، در حال حاضر بیش از 45 میلیون ایرانی در اینستاگرام فعالیت می کنند که این آمار و ارقام آن را بعد از تلگرام به محبوب ترین شبکه اجتماعی میان هموطنان مان تبدیل کرده است.

چگونه اینستاگرام را فارسی کنیم؟

برای فارسی کردن زبان اینستاگرام کافیست زبان دستگاه خود را از بخش تنظیمات و Language به فارسی تغییر دهید و سپس یکبار اینستاگرام را باز و بسته کنید. اگر این روش مؤثر نبود پس از تغییر زبان کافیست اینستاگرام خود را یکبار Uninstall کرده و دوباره دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید برای ورود به اکانت خود طبعاً باید نام کاربری و رمز عبورتان را به یاد داشته باشید.

گفتنی است می‌توانید اینستاگرام را از بخش زبان دوباره انگلیسی کنید اما از آن‌جا که فارسی در این لیست قرار ندارد برای فارسی کردن مجدد باید اپلیکیشن را حذف کرده و دوباره نصب کنید.

این بروزرسانی هنوز به طور کامل در اختیار همه کاربران قرار نگرفته و احتمالاً مدتی به طول بینجامد که به تمام دیوایس ها برسد.

بهتر است آخرین نسخه اپلیکیشن را همین حالا از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کرده و اندکی تا فعال شدن زبان فارسی در آن منتظر بمانید.

 

 

 

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس