عرضه مرورگر اج برای اندروید + دانلود

عرضه مرورگر اج برای اندروید + دانلود

مرورگر اج برای اندروید هم عرضه شد.

هفته گذشته خبرهایی در خصوص پشتیبانی مرورگر اج مایکروسافت از پلتفرم‌های جدید به گوش می‌رسید و حالا این مرورگر پس از در دسترس قرارگرفتن برای کاربران IOS، برای اندروید هم عرضه شده است.

به نقل از اسین ایج، شرکت مایکروسافت که مدتهاست که در بازار گوشی‌های هوشمند نوآوری خاص و جدیدی نداشته و درواقع از صنعت گوشی های همراه خارج شده است، هم اکنون  قصد دارد از طریق عرضه و معرفی مرورگر اینترنتی خود در بازار حضور پررنگ و قدرتمندانه ای داشته باشد.

انتظار می‌رود نسخه‌ی پایدار مرورگر اج برای اندروید در سال آینده منتشر و بدین ترتیب مایکروسافت وارد رقابت با مرورگرهای محبوب اندروید از جمله کروم، فایرفاکس و مرورگر سامسونگ شود. پس از نصب این اپ، از شما درخواست می‌شود به حساب کاربری مایکروسافت خود وارد شوید. البته این مرحله‌ی اولیه کاملاً اختیاری است؛ اما مایکروسافت پیشنهاد می‌کند برای لذت بردن از یک تجربه‌ی کاربری شخصی‌تر، حتماً با اکانت خود لاگین شوید.

edge for android

مایکروسافت اج ویژه اندروید، امکان ادامه و انتقال کار از موبایل به کامپیوترهای شخصی را فراهم می‌کند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید صفحاتی را که پیش از این روی گوشی هوشمند خود مشاهده می‌کردید خیلی سریع روی کامپیوترهای شخصی هم دنبال  کنید. با وجود این، اج هنوز در فاز بتا بوده و قابلیت‌هایی نظیر ادغام با کورتانا را پیش روی شما قرار نمی‌دهد. علاوه بر این، خبری هم از پشتیبانی از سیستم سد تبلیغات مزاحم نیست.

مرورگر مایکروسافت اج ( Microsoft Edge)  فعلاً به صورت آزمایشی برای گوشی‌های هوشمند آیفون عرضه شده  و قرار است ظرف چند هفته آینده برای گوشی های اندرویدی نیز در دسترس قرار بگیرد. 

این نسخه آزمایشی را از اینجا دانلود کنید.

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس