WCF نیز open Source شد

WCF نیز open Source شد

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که می دانید از ابتدای سال 2015 مایکروسافت بسیاری از محصولات خود را همچون NET Fr

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که می دانید از ابتدای سال 2015 مایکروسافت بسیاری از محصولات خود را همچون NET Framework. متن باز (Open Source) نمود.

این امر شاید به نظر برسد باعث زیان این شرکت شود، اما در واقع این فعالیت باعث می شود محصولات این شرکت با سرعتی بیش از پیش رشد کنند.

Build 2015

در سال 2015 مایکروسافت محصولات زیادی را معرفی خواهد کرد که برخی از آنها را در کنفرانس Build 15  که انشالله این تکنولوژی ها را بر اساس کاربرد معرفی خواهیم کرد.

WCF

در ادامه همین تغییرات هفته گذشته مایکروسافت محصول WCF خود را که تنها وب سرویسی است که قابلیت Duplex را دارا می باشد Open Source نمود و کد آن را بر روی GitHub قرار داد.

این امر باعث خواهد شد WCF در آینده قدرتمندتر شود! در نتیجه اگر در گذشته زمانی برای فراگیری این تکنولوژی را صرف نکرده اید بهتر است، وقتی را برای یادگری آن در نظر بگیرید.

Visual Studio 2015

در کنفرانس Build 2015 برخی از قابلیت های Visual Studio 2015 نیز معرفی شد که 29 روز دیگر نسخه RC این IDE نیز آماده انتشار می شود.

با توجه به قراری که مبنی بر آموزش روش های بهینه سازی یک نرم افزار و الخصوص یک وب سایت گذاشتیم، و همچنین قراردادن مطالبی در خصوص آموزش بهینه سازی SQL، بهینه سازی وب سایت یا همان SEO و همچنین بهینه سازی Entity Framework و... انشالله دوره جدیدی از آموزش های این دوره که در حال تکمیل آن هستیم با موضوع بهینه سازی یک توسعه دهنده را به زودی در وب سایت قرار خواهیم داد. هدف ما زا دوره آموزشی بهینه سازی یک توسعه دهنده در واقع آموزش روشهای انجام فعالیت های مختلف و تسریع فرایندهای کد نویسی می باشد.

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس